Francesco Scasciamacchia

MSc.

FRANCHESCO SCASCIAMACCHIA

Departamenti: 
Art dhe Dizajn
Kontakt: 
francesco-scasciamacchia@universitetipolis.edu.al

Google Scholar

ResearchGate

Orcid

PROFILI AKADEMIK

Francesco Scasciamacchia (Lecce, 1982) është një kurator dhe një studiues që punon në kryqëzimin midis artit bashkëkohor, studimeve kritike dhe performancës. Ai mori doktoraturën në Dramë në Universitetin Queen Mary në Londër (2015) dhe mori pjesë si Studime Kritike në Programin e Pavarur të Studimit të Muzeut Whitney të Artit Amerikan në Nju Jork (2013-2014). Më parë ai ka qenë Asistent Profesor në Universidad de las Americas në Puebla, Meksikë dhe ka punuar si kurator dhe organizator kulturor në institucione të ndryshme si Muzeu Jumex, Mexico City; Fondacioni Arnaldo Pomodoro, Milano; Viafarini, Milano; dhe ishte një bashkëpunëtor i rregullt në revistat e artit si Flash Art dhe Mousse.

Ai është bashkëthemelues i organizatës jofitimprurëse të artit cijaru që punon mbi artin bashkëkohor, lokalitetin dhe mjeshtërinë në rajonin e tij Pulia në Itali. Aktualisht është pedagog në Departamentin e Artit dhe Dizajnit në Universitetin Polis.

PUBLIKIMET E FUNDIT

DISDISDIS| Title of the paper: “The productivity of an unproductive model: the Residency” | independent publishing initiative by Carolina Rito and Luisa Ungar|2014

GIANT STEP: NOTES ON INSTITUTIONAL CRITIQUE| Vessel Publishing|2014 (various authors)

NOT JUST A MIRROR. LOOKING FOR THE POLITICAL THEATRE OF TODAY|Ed. Florian

Malzacher |Berlin: Alexander Verlag/London: Live Arts Development Agency|October 2015

WALID RAAD | Essay: “Playing with History: Fiction and Non-Fiction” in the catalogue of the exhibition Jumex Museum, 13th of October 2016- 8th of January 2017| Mexico City | 2016

GENERAL IDEA: BROKEN TIME| Essay: “Specters of a Virus” in the catalogue of the exhibition Jumex Museum, 27th of October 2016- 12th of February 2017| Mexico City | 2016

PERMANENCIA VOLUNTARIA| Essay: ‘Turning our eyes circularly on the world’ in the catalogue of the exhibition of the collective TRES| Squash Editions | Mexico City | 2017

DESDE EL FONDO DEL TIEMPO | Essay: “Constructing Objects/Performing Knowledge: The ‘Aesthetic of Impermanence’ in the work of Mauro Giaconi” in the catalogue of the solo exhibition of the artist Mauro Giaconi | Museo del Chopo | Mexico City | 2017

SIEMPRE REVERSIBLE INCLUSO POR PEQUEÑOS DISLIZAMIENTO | Title of the essay in the catalogue of the exhibition of the artist Annalisa Sonzogni | Italian Cultural Institute | Mexico City | 2017

BEYOND THE MEDICI. THE HAUKOHL FAMILY COLLECTION| Essay: “A sphere that is not perfect’: a contemporary reading of the Italian baroque Haukohl family collection” in the catalogue of the exhibition Luxembourg, National Museum of History and Art, 1st of October 2018 – 28th of February 2019|Silvana Editoriale | Milan | 2018

UN POEMA ANONIMO PARA LA HABANA | Essay for the art project of the collective TRES | 13th Habana Biennal | La Habana| Cuba | 2019